PRZYPOMNIENE O ZASADACH OBSŁUGI KLIENTA W PCŚ

Szanowni Państwo,

w związku z trwaniem na terenie naszego kraju stanu epidemii spowodowanego koronawirusem oraz zwiększeniem z tego powodu liczby osób zakażonych przypominam o konieczności przestrzegania zasad bezpieczeństwa podczas bezpośredniej obsługi klienta w punktach obsługi klienta PCŚ. Przestrzeganie zasad sanitarnych to najważniejsze oręże do wali z koronawirusem jaki obecnie możemy zastosować dla naszego wspólnego dobra.

Klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy zobowiązany jest zdezynfekować dłonie, założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Należy również pamiętać o zachowaniu co najmniej 1,5 m dystansu pomiędzy osobami znajdującymi się w sali obsługi klienta. Z uwagi na bezpieczeństwo Klientów i Pracowników Poznańskiego Centrum Świadczeń obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych miejscach bez możliwości korzystania z infrastruktury dla dzieci.

Do budynku jednorazowo może wejść liczba osób adekwatna do liczby stanowisk obsługi klienta znajdujących się w punktach obsługi klienta PCŚ. Pozostałe osoby będą musiały poczekać na zewnątrz budynku na swoją kolej, dlatego też proszę, aby do Poznańskiego Centrum Świadczeń przychodziły tylko osoby załatwiające swoje sprawy bez osób towarzyszących.

Cały czas istnieje możliwość załatwiania swoich spraw za pośrednictwem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub eBankowości. Pytania dotyczące świadczeń można kierować na adres swiadczenia@pcs-poznan.pl lub telefonicznie pod numerem tel. 61 646 33 44.

Mam nadzieje, że podjęte działania spotkają się z Państwa zrozumieniem i wyrozumiałością dla zaistniałej sytuacji, w której się znaleźliśmy. Pracownicy Poznańskiego Centrum Świadczeń pomimo trwającego stanu epidemii są na stanowiskach pracy, aby zapewnić Państwu terminową wypłatę należnych świadczeń.

Grzegorz Karolczyk
Dyrektor Poznańskiego Centrum Świadczeń