Nie masz internetu? Masz meldunek w Poznaniu? Masz niski dochód (poniżej 700zł netto) lub korzystasz z pomocy społecznej lub świadczeń rodzinnych, a może jesteś niepełnosprawny (stopień umiarkowany lub znaczny), lub jesteś samotnym rodzicem albo rodziną zastępczą?
Zgłoś się i weź udział w programie „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Poznaniu”!
W ramach projektu oferujemy: BEZPŁATNY : INTERNET i KOMPUTER!
Dokumenty można składać w Urzędzie Miasta Poznania, w Biurze Projektu, 60-770 Poznań ul.Matejki 50 pok. 209 pocztą lub osobiście (wymagane umówienie wizyty pod nr tel. 61 878 51 82) od 17.08.2020 do 04.12.2020r. od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 – 15:00.
Formularz zgłoszeniowy możesz wypełnić na miejscu. Pamiętaj zabierz ze sobą:
- maseczkę ochronną zasłaniającą usta i nos,
- dowód osobisty,
- zaświadczenie o zarobkach netto za miesiąc poprzedzający złożenie wniosku,
- ksero decyzji o przyznaniu pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych, alimentach,
- ksero orzeczenia o stopniu niepełnosprawności (jeśli dotyczy),
- dokument potwierdzający status rodziny zastępczej (jeśli dotyczy).
Więcej informacji:
- www.poznan.pl/wykluczeniecyfrowe
- Biuro Poznań Kontakt tel. 61 646 33 44
- Biuro Zarządu Projektu, ul.Matejki 50 pok. 209, Poznań, tel. 61 878 51 82, 61 878 51 40
Projektodawca: Miasto Poznań Realizator: Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta, Urząd Miasta Poznania