- Wnioski rozpatruje dyrektor szkoły.
- Dyrektor szkoły po rozpatrzeniu wniosków sporządza listę uczniów uprawnionych do otrzymania dofinansowania i przekazuje w formie papierowej do Poznańskiego Centrum Świadczeń (działającego w imieniu Prezydenta Miasta Poznania).
- Listy uczniów według ustalonego wzoru, który znajduje się na stronie internetowej www.pcs-poznan.pl w zakładce: „ŚWIADCZENIA DLA UCZNIA – RZĄDOWY PROGRAM POMOCY UCZNIOM NIEPEŁNOSPRAWNYM W FORMIE DOFINASOWANIA ZAKUPU PODRĘCZNIKÓW, MATERIAŁÓW EDUKACYJNYCH I MATERIAŁÓW ĆWICZENIOWYCH W LATACH 2020-2022 (dawniej WYPRAWKA SZKOLNA)” należy przekazać do Poznańskiego Centrum Świadczeń w nieprzekraczalnym terminie do 14 października odpowiednio w 2020 r., 2021 r. i 2022 r.
- Nie należy przekazywać list bezpośrednio do Urzędu Miasta Poznania
- Wypełniając listy należy zwrócić uwagę na rodzaj szkoły (ogólnodostępna lub specjalna)
- Po otrzymaniu listy uczniów Poznańskie Centrum Świadczeń (działające w imieniu Prezydenta Miasta Poznania) przekazuje dyrektorom szkół informację o liczbie uczniów zakwalifikowanych do otrzymania dofinansowania.
- Prezydent Miasta przekazuje przyznane środki na zakup podręczników na rachunek bankowy szkoły.
- Realizacja zwrotu kosztów zakupu podręczników, materiałów edukacyjnych lub ćwiczeniowych nastąpi do dnia 7 grudnia odpowiednio w 2020 r., 2021 r.,2022 r.
Strona Poznańskiego Centrum Świadczeń używa cookies dla wygody odwiedzających. Cookies pozwalają dostosować ją do potrzeb użytkowników, a także umożliwiają pozyskiwanie danych statystycznych. Więcej dowiesz się z naszej Polityki cookies.