Szanowni Państwo!

    W związku z działaniami podejmowanymi na rzecz poprawy obsługi klienta w wydziałach Urzędu Miasta Poznania i miejskich jednostkach organizacyjnych zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej ankiety. Ankieta jest dobrowolna i anonimowa.

    Dysponent informacji

    * osoba fizyczna lub prawna wnioskująca w sprawach indywidualnych lub która ma przymioty strony w postępowaniu
    ** pracownik wydziału Urzędu Miasta Poznania lub miejskiej jednostki organizacyjnej

    Ocena pracy Poznańskiego Centrum Świadczeń

    Ocena aspektów pracy:

    1 - bardzo niezadowolony, 2 - niezadowolony, 3 - neutralny/obojętny, 4 - zadowolony, 5 - bardzo zadowolony

    a) dostępność informacji

    b) rzetelność informacji

    c) atmosferę obsługi

    d) skuteczność obsługi

    e) terminowość realizacji usługi

    Ocena przestrzegania przez pracowników zasad etycznych:

    1 - bardzo niezadowolony, 2 - niezadowolony, 3 - neutralny/obojętny, 4 - zadowolony, 5 - bardzo zadowolony

    a) praworządność

    b) odpowiedzialnosc

    c) jawność

    d) równe traktowanie klienta

    e) współpraca i uprzejmość w kontaktach z klientami

    Państwa oczekiwania/uwagi